Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2015 08:16 - Литературният бардак Стихове БГ
Автор: kolorado Категория: Поезия   
Прочетен: 2352 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 11.09.2015 15:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Няма по-подходящ пример, който да илюстрира примитивима,простащината, вулгарността, некадърноста и  пълния идиотизъм на посетителите на бардака Стихове БГ от тая литературна помия.




СТРУВА ЛИ СИ СТИХ ДА ПИША?... Намислил бях с едно стихотворение във сайта  ни любим да се разпиша. Но  жегна ме във миг това съмнение – изобщо струва ли си да го пиша?...   Ще вземе някой  да си го хареса и току виж, дарил ме с цяла точка... А друг пък в коментар ще ме почеше: „Голям си, шапка свалям ти, браточка!...”   Но в ъгъла ще дудне някой  мрачен: „Ми той не знае още правописа?!... Неук е и тотално е откбчен!... И той ли стихове е взел да пише?!...   А ти   бе, накъде без правилата?... Наясно ли си член къде се  туря?... На кухо още ти кънти главата, далече си от  писмена култура!...”   Признавам - вярно ще е туй, за члeна, и бърза той за него да се хване - забравям го и  мястото му  сменям... Та контрата пак в мене ще остане!...   От туй по-лошо - к`во да ми се случи? Ще бъда  плют, руган и афоресан!... Заслужен укор в сайта ще получа, че някой бил ми стихчето харесал...   И правилно – така ще ми се пада - щом  толкоз  бос във правописа газя!... Заради члена  може да пострадам!... Но стихчето си все пак ще запазя!...   До утрото размислих  аз,  обаче... Със правописа да не се изложа със член в ръката  ще си ходя, значи, и ще го слагам дето се наложи!...  

Прочети още: http://www.stihovebg.com/Poeziya/Humoristichna/STRUVA-LI-SI-STIH-DA-PISHA/214926.html#ixzz3lP5weUEo


Здравият разум не побира как може такова литературно изпражнение, концентриран израз на диващина, изобщо да бъде публикувано в сайта
от т.нар. редактори, камо ли да бъде харесано от инфантилните човекоподони обитатели на бардака.


А т.нар. автор , който уж се беше отвратил от сайта и напуснал, довтаса пак, всяка утрин снася подобни извращения и тъпаците го облизват.


Литературният бардак, който двес прави 5 дни, откакто забрани регистрацията на нови потребители.
Колко правилно е постъпил - нормални хора не би трябвало да  посещават тоя бардак.



И каато антидот срещу тоя и цялата маахленка седянка, обърала сайта в циганска кръчма, и един  чудесен текст.
от единствената, която може да пише там










Гласувай:
15



1. kolorado - Ето как тия предпазват нормалните читатели от себе си.
11.09.2015 08:22

РЕГИСТРАЦИЯТА Е СПРЯНА ЗА ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ!

аз съм: * потребител
издателство / е-магазин
-----------------------------
потр. име: *
цитирай
2. benellina - Ринго е един прекрасен човек. А ти си ...
11.09.2015 08:53
Ринго е един прекрасен човек. А ти си лош.
цитирай
3. benellina - Заради теб си изтрих профила във ...
11.09.2015 09:04
Заради теб си изтрих профила във Фейсбук. Отвратителен си.
цитирай
4. enetrada - Всички потребителки, харесващи ...
11.09.2015 10:12
Всички потребителки, харесващи члена на тоя тъпанар, да му го вземат, а бенелинчето да си изтрие и профила в бардака,а не само във фейса.
цитирай
5. kolorado - Даа, както изглежда, няма да има ...
11.09.2015 15:30
Даа, както изглежда, няма да има изобщо вече нови регистрации в това жалко подобие на сайт,
и по-добре.

Ще представям и други паметници на простотията и циганията като този.
цитирай
6. ezzel - Освен мъжа, който си разнася члена ...
11.09.2015 20:57
Освен мъжа, който си разнася члена под мишницата в тоя сайт има и един абсолютно неграмотен и тотално вманиачен тип, кръстил се Мислителя, който там си е хвърлил пъпа и се чувства герой.
Ето пример и за неговата пълна некадърност
Брей, че муралистка

Правиш ми се на мурална,
а мъжете в твойта спалня
се въртят кат водомер...
За къф мурал ми думаш, зер?

Аааа, било е туй преди,
там, у младите ти дни,
а сегис кат кукомявка
правиш слон от сека мравка...

Куминтираш, съдиш, дразниш,
генералша май си секаш,
а забрави как полата
дигаха ти из нивята...

Я признай - Да не завиждаш?
Айде, без да са обиждаш,
ако тъй е, ща разбера,
яд те е за твойто вчера...

Не ми казуваш, е дубре,
здрава да си от сърце,
само едно знай ми са иска -
Не бъди артистка - муралистка...

18.04.2015.

Георги Каменов


Прочети още: http://www.stihovebg/Poeziya/Humoristichna/Brey-che-muralistka/214840.html#ixzz3lSCRQjB9
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolorado
Категория: Поезия
Прочетен: 74258
Постинги: 64
Коментари: 123
Гласове: 123
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031