Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2020 13:45 - Пак ли бе, Круме?
Автор: kolorado Категория: Политика   
Прочетен: 423 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Видях, че пак ме дъвчеш.
Първо, пълна идиотщина е да тврдиш, че съм бил американофил заради ника ми.
В нито един постинг в тоя или другите си блогове не съм хвалил Америка. Най- яростните русороби тук са с американски никове, като черен хищник не на руски, а на английски.

Второ, научи наизуст ей тоя цитат, не е дълъг.

"Накрая ще дам един съвет на Дърев. Нека потърси книгата на Сергей Спиридонович Татищев "История российской дипломатии" издадена през 1890 г. в Санкт  Петербург и прочете в нея доктрината на Руската империя относно съществуването на България. Там е написано дословно:

"...Една широка ивица от Черно море до Пловдив трябва да стане част от Русия, а останалата част да се раздаде на руските стратегически партньори на Балканите-Гърция и Сърбия.
Повтарям, това не е личното мнение на Татищев, а част от имперската стратегия на Русия"


Ето това е искала вашата любима русия.

Трето, в сайта има един, който ни трови с клипове на путин.
Не само естествено, а задължително е да има гавра с тоя чужд тиранин.
Ако питаш мен, с цел хигиенизиране на блога е добре както клиповете с путлер, така и фейковете да се трият, но щом модераторите търпят и едните и другите, още по добре.
Удоволствие е да се гавриш с идола на русоробите.

Научи наизуст цитата!




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolorado
Категория: Поезия
Прочетен: 74694
Постинги: 64
Коментари: 123
Гласове: 123
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930