Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2015 16:16 - В литературния бардак Стихове БГ има нагъл плагиат
Автор: kolorado Категория: Поезия   
Прочетен: 2335 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Петият сезон Четири сезона има годината
и те следват своят път към безкрая,
но има и пети сезон, вътре в човека -
Той е любовта, този спомен от Рая.

В него е и лятото и зимата,
и пролетта, и шарената есен,
в него са и песента, и римата -
Този сезон трябва да бъде усетен...

Този сезон е вятър от щастие,
дъжд от най-нежна роса,
аромат и вкус на най-прекрасното ястие
и хиляди други красиви неща...

Тук са звездите, луната, дъгата,
най-скъпоценните камъни в златен обков,
всички цветя на земята,
всичко това... е любов...

Всичко това... и много още...
Магията от приказките романтични,
омаята на светли дни и тайни нощни,
и може да се каже - Любовта е всичко.

Всичко онова, което е красиво,
което ни привлича и усмихва,
което прави ни сърцето живо,
и с нея човек... никога не свиква...

Тя винаги отваря нови измерения,
врати към светове от съвършенство,
към нови и невиждани явления -
Създава дом, уют и чудото, семейство.

     *****

Красиви са сезоните тук, на земята,
но без любов, на тях им липсва част
и тази част, в на хората сърцето
животът е, и светлата му страст...

24.09.2014.


Прочети още: http://www.stihovebg.com/Poeziya/Lyubovna/Petiyat-sezon/215358.html#ixzz3mNWm5sRI


Т
ози неграмотен, некадърен и вманиачен "автор" вече няколко пъти копва идеи от потребителя старозагорец.
Дотолкова е обсебен от престоя си в тоя бардак, че неколкократно е изпадал в истерия , публично е ревал на умряло, че ще се трие, но все не се трие

Обликът на тоя литературен бардаксе оформя от  подобни на тоя елементарности.

Бардакът, койтоединствен във вселената Е
 ЗАБРАНИЛ НОВИТЕ РЕГИСТРАЦИИ.



Гласувай:
15



1. kolorado - Ето уродливата същност на литературния бардак стиховеБГ
21.09.2015 16:19
РЕГИСТРАЦИЯТА Е СПРЯНА ЗА ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ!

аз съм: * потребител
издателство / е-магазин
-----------------------------
потр. име: *
(макс. 25 символа)
парола: *
(макс. 25 символа)
парола: *
(въведи отново, макс. 25 символа)
-----------------------------
Име: *
(макс. 150 символа)
пол: *
цитирай
2. kolorado - ето доказателството за плагиатството
21.09.2015 16:22
starozagorec написа: 1 гласа plus minus

На 28.03.2013 г. тук в сайта СтиховеБг и в сайта Буквите едновременно съм публикувал стихотворението "Петият сезон" с 123 прочитания, 4 коментара, 19 точки и 10 препоръчали в любими:
ПЕТИЯТ СЕЗОН
Любовта е петият сезон в годината -
най-продължителния, най желания.
Наместил се е някъде след зимата.
А любовта болезнено ни е превзела като наркомания
.............................................
.............................................
А "сакса" със пресипнал от течението баритон
напява ни поредната мелодия на любовта,
която иска да превърне петия сезон
във най-очакваното време на света.
Петър Пенчев
.............................................
Кажете ми, драги читатели, как се нарича такова съвпадение? И защо "авторът" Георги Каменов публикува "произведението" си със същото заглавие именно сега, а го е подписал с дата от 2014 година?
цитирай
3. mislitelqt - Оведомих админите. С цялото дос...
21.09.2015 16:29
Оведомих админите.
С цялото достойнство, което имам, помолих, ако преценят, че имам вина да истрият профила ми.
А в случай на обратното, едно извинение тук от обвинилият ме автор ще ми е напълно достатъчно.
С това случаят за мен е преключен и ще чакам решението, взето от отговорните лица тук.
С уважение към всички:
Георги Каменов
цитирай
4. mislitelqt - Освен това ас наистина не мога да ...
21.09.2015 16:31
Освен това ас наистина не мога да живея без сайта. Там е смисъла на животът ми, там намирам спокойствие, мир и чистота. Ако ме истрият админите, ще умра.

Георги Каменов
цитирай
5. enetrada - как може да си толкова неграмотен бе, келеш
21.09.2015 17:12
mislitelqt написа:
Оведомих админите.
С цялото достойнство, което имам, помолих, ако преценят, че имам вина да истрият профила ми.
А в случай на обратното, едно извинение тук от обвинилият ме автор ще ми е напълно достатъчно.
С това случаят за мен е преключен и ще чакам решението, взето от отговорните лица тук.
С уважение към всички:
Георги Каменов



и на училище ходил ли си
какво си измиваш ръцете зад админите
те си затварят очите за такива идиоти като теб
изтрий се сам де, боклук
цитирай
6. enetrada - научи пълния член, тъпанар
21.09.2015 17:16
и те следват своят път към безкрая
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolorado
Категория: Поезия
Прочетен: 74253
Постинги: 64
Коментари: 123
Гласове: 123
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031